Retur og Bytte
Retur og Bytte
Målet vårt er at du skal bli fornøyd med produktene du kjøper hos oss. Vi tilbyr en 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen. Hvis du ønsker å returnere noe, vennligst følg returinstruksjonene våre, for å forsikre deg om at det blir riktig.
Å bytte varer hos oss er gratis, mens retur av hele, eller deler av bestillingen koster 89,- Dette gjelder ved benyttelse av vår forhåndsbetalte returetikett.
Forutsetningen for gratis retur er at ny bestilling har tilsvarende pris som det en returnerer.
Ved retur ligger risikoen i tilfelle tap eller skade i løpet av frakten hos kunden. Ønsker du å benytte deg av en annen returmetode enn den vi tilbyr anbefaler vi at pakken sendes med sporing.
Slik utfører du en retur:
Steg 1:
Fyll ut returskjema som var vedlagt i pakken
Skriv tydelig slik at det ikke oppstår misforståelser.
Steg 2:
Varene brettes pent sammen og pakkes tilbake i fraktposen.
Husk å lukke glidelåser/knapper samt forsikre deg om at løse deler som f.eks belter også legges med.
Utfylt returskjema legges ved i pakken.
Dersom posen/-esken har tatt skade kan du benytte deg av annen egnet emballasje.
Forutsetningen for at vi skal kunne godkjenne din retur er at produktene returneres i ubrukt og salgbar stand, med alle etiketter inntakt.
Varer med flekker eller lukt vil ikke godkjennes og dermed sendes tilbake til avsender.
Steg 3:
Vår fraktetikett oppretter du enkelt ved å klikke deg inn på
Her er returkoden vår forhåndsutfylt: https://retur.bring.no/?q=20024517169 Denne sikrer at pakken går tilbake til oss, og skal dermed ikke endres.
Videre fyller du ut din adresseinformasjon, samt ordrenummer på bestillingen som returneres i referansefeltet helt nederst på siden.
Du vil motta en QR-kode som kan vises frem hos Posten for utskrift av etiketten.
Sted 4:
Lever pakken hos Posten/Bring. Ta vare på kvitteringen med sporingsnummeret.
NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Dette gjelder øredobber, strømpebukser, undertøy/badetøy, solbriller o.l.
Ved retur av sko, er ikke skoesken godkjent som fraktemballasje. Den skal ikke teipes eller limes på.
Slik utfører du et bytte:
Hos Vakre Vene utfører vi ikke bytte ved retur. Om du ønsker annen størrelse/annen vare legger du selv inn ny bestilling i nettbutikken.
Husk å merke returskjema med nytt ordrenummer, slik at det registreres gratis returporto. Du vil få beløpet for returnert vare tilbakeført så snart vi har mottatt og behandlet din retur.
Skal du bytte størrelse på et produkt som ikke lengre er på salg?
Send oss en e-post med ditt nye ordrenummer til kontakt@vakrevene.no, så endrer vi prisen manuelt i etterkant for deg.
Reklamasjon:
Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din. For å melde en reklamasjon sender du mail med ordrenummer/ kvittering samt bilde av reklamasjonen til kundeservice på Kontakt@vakrevene.no slik at vi får sett på saken. Vi dekker naturligvis returkostnadene ved reklamasjoner.
Spørsmål?
Vennligst ta kontakt med kundeservice på kontakt@vakrevene.no
Returadresse
Vakre Vene AS
Stangensterminalen 18
9409 Harstad
Retur og bytte
Målet vårt er at du skal bli fornøyd med produktene du kjøper hos oss. Vi tilbyr en 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen.
Hvis du ønsker å returnere noe, vennligst følg returinstruksjonene våre. Produktene skal returneres godt innpakket og i original emballasjen i ubrukt og salgbar stand.
Når du trekker tilbake bestillingen din må du betale kostnaden (89,-) for å returnere produktet til varehuset vårt. Dersom du skal bytte størrelse/til en annen vare, tilbyr vi gratis returporto ved bruk av vår returløsning.
Hvis noe returneres, ligger risikoen (i tilfelle tap eller skade i løpet av frakten) hos kunden. Vi anbefaler derfor at du alltid benytter frakt med sporing.
For å utføre en retur gjør du følgende
Denne skal klistres på pakken som du sender til oss.
Returvaren leveres på nærmeste post-i-butikk eller postkontor. Den kan også legges i en rød offentlig postkasse dersom du får plass. Merk at returen leveres til Posten/Bring, IKKE Post Nord/MyPack.
NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Dette gjelder øredobber, strømpebukser, undertøy/badetøy, solbriller o.l.
Ved retur av sko, er skoesken ikke godkjent som fraktemballasje. Den skal ikke teipes eller limes på.
Hvis du skal bytte varen din i en annen størrelse eller noe annet:
Passet ikke plagget? Vi tilbyr deg gratis bytte av størrelse, eller bytte til et annet plagg med tilsvarende pris. Dette gjelder kun ved bruk av vår returetikett.
Husk å legge ved returskjema! Hvis ikke kan det oppstå problemer med å identifisere ordren din.
1. Bestill ny ønsket vare i butikken.
2. Returner den gamle varen. Husk skriv nytt ordrenr på returskjema når du fyller det ut!
3. Vi tilbakebetaler for produktene/endrer faktura på den første bestillingen, og du vil motta riktig produkt mye raskere.
4. Obs! Om du har betalt med Klarna - husk å betal faktura for produktene du beholder.
Vi ber om at du fyller ut hele returskjemaet. Vi setter stor pris på om du oppgir grunn for retur selvom dette ikke er pålagt. Da hjelper du oss å gjøre en bedre jobb i framtiden.
Reklamasjon
Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss.
Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din.
For å melde en reklamasjon sender du mail med ordrenummer/ kvittering samt bilde av reklamasjonen til kundeservice Kontakt@vakrevene.no slik at vi får sett på saken. Vi dekker selvfølgelig returkostnadene ved reklamasjoner.
Spørsmål?
Vennligst ta kontakt med kundeservice på kontakt@vakrevene.no
Returadresse
Vakre Vene AS
Strandgata 1
9405 Harstad
Retur og Bytte
Målet vårt er at du skal bli fornøyd med produktene du kjøper hos oss. Vi tilbyr en 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen.
Hvis du ønsker å returnere noe, vennligst følg returinstruksjonene våre. Produktene skal returneres godt innpakket og i original emballasjen i ubrukt og salgbar stand.
Når du trekker tilbake bestillingen din må du betale kostnaden (89,-) for å returnere produktet til varehuset vårt. Dersom du skal bytte størrelse/til en annen vare, tilbyr vi gratis returporto ved bruk av vår returløsning.
Hvis noe returneres, ligger risikoen (i tilfelle tap eller skade i løpet av frakten) hos kunden. Vi anbefaler derfor at du alltid benytter frakt med sporing.
For å utføre en retur gjør du følgende
Denne skal klistres på pakken som du sender til oss.
Returvaren leveres på nærmeste post-i-butikk eller postkontor. Den kan også legges i en rød offentlig postkasse dersom du får plass. Merk at returen leveres til Posten/Bring, IKKE Post Nord/MyPack.
NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Dette gjelder øredobber, strømpebukser, undertøy/badetøy, solbriller o.l.
Ved retur av sko, er skoesken ikke godkjent som fraktemballasje. Den skal ikke teipes eller limes på.
Hvis du skal bytte varen din i en annen størrelse eller noe annet:
Passet ikke plagget? Vi tilbyr deg gratis bytte av størrelse, eller bytte til et annet plagg med tilsvarende pris. Dette gjelder kun ved bruk av vår returetikett.
Husk å legge ved returskjema! Hvis ikke kan det oppstå problemer med å identifisere ordren din.
1. Bestill ny ønsket vare i butikken.
2. Returner den gamle varen. Husk skriv nytt ordrenr på returskjema når du fyller det ut!
3. Vi tilbakebetaler for produktene/endrer faktura på den første bestillingen, og du vil motta riktig produkt mye raskere.
4. Obs! Om du har betalt med Klarna - husk å betal faktura for produktene du beholder.
Vi ber om at du fyller ut hele returskjemaet. Vi setter stor pris på om du oppgir grunn for retur selvom dette ikke er pålagt. Da hjelper du oss å gjøre en bedre jobb i framtiden.
Reklamasjon
Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss.
Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din.
For å melde en reklamasjon sender du mail med ordrenummer/ kvittering samt bilde av reklamasjonen til kundeservice Kontakt@vakrevene.no slik at vi får sett på saken. Vi dekker selvfølgelig returkostnadene ved reklamasjoner.
Spørsmål?
Vennligst ta kontakt med kundeservice på kontakt@vakrevene.no
Returadresse
Vakre Vene AS
Strandgata 1
9405 Harstad